Biegający weganin

Witajcie Kochani !
Od pewnego czasu zastanawiam się nad nową formułą mojego bloga.   
Od dzisiejszego wpisu na bieżąco będę się z Wami dzielić moimi planami, postępami biegowymi i pomysłami na zdrową diete roślinną.

Dzisiejszy wpis poświęcę moim początkom, sytuacji w jakiej się znajdowałem i zmianę jaką przeszedłem na przestrzeni czasu.

Moją przygodę rozpocząłem w styczniu 2015 roku. Pamiętam ten styczniowy, zimny i ponury dzień, obecny stan mojej psychiki był bardzo słaby. To właśnie w tym okresie (2015-2017 roku) przechodziłem spore załamanie nerwowe, mierzyłem się z brakiem akceptacji, słabym poczuciem własnej wartości.
Przyszedłem luty, marzec potem kwiecień i tu pomysł na pierwsze w życiu zawody biegowe na dystansie 7 kilometrów, udało się i z jakim czasem 35 minut !! (dla początkującego biegacza, który trenuje od 4 miesięcy to było coś niesamowitego !).
Potem pierwsze lato, pierwsze upały, pierwsze kontuzje ..
Jest połowa sierpnia, wyjeżdżam do Holandii na zarobek, a tam braku czasu i siły na treningi, ponad miesięczna przerwa od biegania.
Wrzesień to powrót do szkoły, brak motywacji do biegania i tak ten stan utrzymał się do początku stycznia
I właśnie początek 2016'stego roku okazał się początkiem wielkiej pasji.
Od tego czasu trenuje regularnie, przekraczając swoje kolejne granice.

Co daje mi bieganie ?
Otóż właśnie to :

Pewność siebie, wiarę w siebie i swoje możliwości. Granice swoich możliwości tworzymy w własnej głowie.
Bieganie nauczyło mnie samodyscypliny, chartu ducha, wytrwałości w realizowaniu marzeń i celów.
Wiarę w swoje siłę. Nauczyło mnie, że ciężką pracą można wiele zdziałać, a w pewnym momencie ta ciężka praca zaowocuje.
Uczyniło mnie upartym, dążącym do celu człowiekiem


A teraz najważniejsze !
Pomogło mi wyjść z zaburzeń odżywiania !




Pierwsze zdjęcie to zagubiony, nieszczęśliwy i zdewastowany chłopak !
Obecny stan to spełniający marzenia i przekraczający swoje kolejne granice facet.
Warto walczyć i robić coś dla siebie, tego Wam życzę, żebyście odnaleźli swoją życiową pasję ❤


Do usłyszenia 😊

Komentarze

Prześlij komentarz