Pasja, która staje się sposobem na życie




Pasja, która staje się style życia ?! Właśnie o takim czymś marzyłem. Marzyłem o znalezieniu "czegoś" co stanie się częścią mnie i  właśnie tym czymś jest bieganie.
W naszym życiu przechodzimy przez różne etapy, te dobre i te złe, dlatego tak ważne jest posiadanie pasji. W najcięższym okresie mojego życia to właśnie bieganie stało się moim kołem ratunkowym. Motywowało mnie do podjęcia walki o siebie i dalsze życie. Można zadać pytanie jak taka rzecz może wpłynąć tak mocno na nasz życie?. Odpowiedz jest prosta - poprzez bieganie  kształtujemy w sobie tak ważne poczucie własnej wartości, pewność siebie, szacunek do naszego ciała. Dostajemy tak mocnego kopa, że każde problemy, które towarzyszą nam w życiu codziennym stają się mniejsze łatwiejsze do pokonania. Jesteśmy w stanie odreagować i racjonalnie podejść do czekających nas decyzji.
Zwiększona motywacja i determinacja przekłada się stanowczo na wyniki sportowe, ale także na życie osobiste i zawodowe.

Jak zmieniło się moje życie odkąd pojawiło się w nim bieganie ? Zmiana jaka zaszła jest tak duża, że mogę śmiało powiedzieć, że narodziłem się na nowo. Poczułem nową zwiększoną siłę, mocniejszą potrzeba zrobienia dla siebie czegoś wielkiego, czegoś co pozwoli mi stać się lepszym człowiekiem.
Uczucie radości i spełnienia które towarzyszą mi pokonując kolejne kilometry, przekraczając kolejną granicę swojego ciała i umysłu.
Biegając stajemy się również obserwatorem zmieniającej się pogody i natury, doświadczyć możemy na własnej skórze dotyku zimnego deszczu, ciepła promieni słonecznych, czy też szczypania grudniowego mrozu.


Właśnie dzięki tej pasji doszedłem do  wniosku, jak wiele rzeczy umyka nam w codziennej gonitwie. Czy nie warto zatrzymać się choć na moment i być częścią natury, obserwatorem złocenia się liści na drzewach czy świadkiem wschodu i zachodu słońca?
Czy nie jest warto wstać szybciej, ubrać buty biegowe i napawać się cudami jakie dostarcza nam matka natura.

Oto kilka zdjęć






Bieganie w bardzo dużej mierze wpływa na moją strefę zawodową, to właśnie rozpoczęcie tej przygody naprowadziło mnie na weganizm i cukiernictwo, którym teraz zajmuję się zawodowo. Wszystko to tworzy całość .. wręcz idealną całość.
Jako biegacz praktykuję zdrową dietę bogatą w warzywa i owoce w nieprzetworzone produkty, własnoręcznie przygotowane ciasta i obiady.


Wszystkie przepisy znajdujące się na blogu są tak naprawdę ułożone pod moją wizję zdrowego, przystępnego i taniego roślinnego odżywiania.
Właśnie tak widzę moje dalsze życie oddane bieganiu,  tworząc przepisy sprzyjające osobom aktywnym i dzieląc się miłością do weganizmu.

Do usłyszenia !


Komentarze

  1. te wpisy o bieganiu to teraz będą moje wskazówki i motywacja! Dzięki, że się tym dzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że pomogą w przygotowaniach i trochę zmotywują ❤

      Usuń

Prześlij komentarz