Ultra 2020

Witajcie kochani !
Chciałbym się z Wami podzielić nowy "projektem" ultra 2020.
Od pewnego czasu chodziła za mną myśl! "Tak bardzo chciałbym wystartować w biegu ultra" - jednak zawsze miałem w sobie zbyt wiele strachu.
Rok 2020 ma być dla mnie przełomowy, bardzo chciałbym podbudować swoje poczucie wartości, pewności siebie.
Pomyślałem więc ! Że to będzie dobry czas, początek nowego rozdziału.
Podejmując biegi na dystansie 50 i 70 km będę musiał nauczyć się współpracować z ciałem i umysłem. Okres przygotowawczy będzie ogromną próba wytrzymałości, determinacji i samozaparcia!
Chciałbym na moim blogu opisywać tą przygodę, pokazać że możemy wszystko ! jeśli bardzo czegoś chcemy!
Ten cytat mnie zainteresował, a brzmi on tak !
"Nie pozwól  żebystrach przed działaniem wykluczył cię z gry "
Właśnie ten strach nosiłem w sobie przez długi okres czasu, teraz chciałbym to zmienić.


9 maja Ultramaraton Podkarpacki
22 sierpnia Ultra Mazury

Projekt ultra 2020 czas strat 💪👍

Komentarze