Proteinowe brownie czekoladowo-orzechowe

Witajcie kochani !

Dzisiejsza propozycja łączy w sobie to co lubię najbardziej, wysoką zawartość białka, czekoladę i masło orzechowe. Jak dla mnie najlepszy posiłek po bieganiu :)

To co zaczynamy ?!





Przepis : 

  • 2 puszki białej fasoli (480 gramów) 
  • 170 gramów mleka sojowego 
  • 180-200 gramów erytrytolu  
  • 4 czubate łyżki masła orzechowego 
  • 3 łyżki kakao 
  • 3 miarki odżywki białkowej lub 2 łyżki skrobi ziemniaczanej  
  • 2 łyżki mąki ryżowej  
  • skórka z 1 pomarańczy  
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia (bg)

Polewa z gorzkiej czekolady 

  • 1 tabliczka gorzkiej czekolady (najlepiej o najwyższej zawartości kakao) 
  • 1/3 szklanki mleka sojowego  

Polewa orzechowa : 

  • 100 gramów masła orzechowego 
  • 1/3 szklanki mleka sojowego 
  • 1 łyżka erytrytol 



Przygotowanie :

Fasolę zmiksować na gładką masę z mlekiem sojowym i masłem orzechowym, następnie połączyć z resztą składników.
Gotową masę przełożyć do tortownicy (ja użyłem średnicy 24 cm), piec w 180 stopniach przez około 40 minut.
Na wystudzone brownie wylać jedną z polew, u mnie czekoladowa zdecydowanie wygrywa ! :)
Smacznego 

Komentarze

  1. Wygląda mega zachęcająco, patrząc na składniki tymbardziej:) :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz