Ultramaraton Podkarpacki cz. 1

Witajcie kochani !
Do jednego z najcięższych startów w jakich przyjdzie mi się zmierzyć  pozostało niespełna trzy miesiące.
Okres przygotowawczy już teraz jest dość wymagający, a im bliżej startu tym więcej pracy do wykonania.


Tydzień 03-09.02.2020 r.
Bieganie : 66 km
Ogółem to ponad 19 godzin treningów: biegowych, ogólnorozwojowych, rozciągania plus rolowania.








Wtorek :
5km spokojnie + 20x200m szybki bieg przerwa 200m trucht + 1km spokojnie 
Śr. tempo na odcinkach 03:50 

Czwartek :
3km spokojnie + II zakres 10km  średnie tempo 04:34/km + 1km spokojnie

Sobota :
8km spokojnie + 10x100m szybki bieg przerwa 100m trucht + 1km spokojnie

Niedziela :
25 km rozbiegania 

Od poniedziałku do niedzieli wpadły treningi ogólnorozwojowe tj. trening z gumą, ABS, aerobik, rozciąganie i rolowanie.

Jak często u mnie bywa dzień rozpoczynam od owsianki to nieodłączny element mojego życia 😍

Przykładowy przepis :

  • 100 gramów płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka sojowego
  • 1 szklanka wody
  • 1 czubata łyżka masła orzechowego
  • 2 banany
  • szczypta soli 
  • ewentualnie kurkuma


Dania na bazie dużej ilości warzyw (bardzo często korzystam z gotowej mieszanki warzyw na patelnię) do tego ugotowana cieciorka, soczewica, tofu wędzone.



Przepis :
  • 1 opakowanie warzyw na patelnię 
  • 1 opakowania tofu wędzonego
  • 1/2 cebuli
  • 1/3 papryczki chilli
  • 2 cm świeżego imbiru
  • oliwa
  • sól, pieprz, ulubione zioła



Koktajle białkowe : na bazie bananów, mleka sojowego, masła orzechowego i białka roślinnego.

PANCAKES owsiano-bananowe :


  • 100 gramów mąki owsianej
  • 2 duże dojrzałe banany
  • 1 stołowa łyżka kakao
  • 1/3 szklanki mleka sojowego
  • 1 łyżeczka lnu mielonego odtłuszczonego + 3 łyżki wrzątku
  • 3-4 łyżki erytrolu
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • ewentualnie masło orzechowe









Wysokoenergetyczne kuleczki bakaliowe z płatkami jaglanymi i masłem orzechowym z mojego przepisu ❤️





Proteinowe Brownie fasolowo-czekoladowe, chyba mój faworyt.
Po długim wybieganiu tylko o nim marzę 😍




Komentarze